Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw

€ 1.107,45
Specificaties 6,1" • 2532x1170 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw Review

MadMax12 22 oktober 2021, laatste update op 22 oktober 2021, 253 views Product gekocht

Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw

Na de iPhone XS te hebben gehad overgestapt naar de 12 Pro. Geen wereld van een verschil, maar de camera zeker wel!! Geen revolutie, maar een duidelijke evolutie van Apple.

Pluspunten

• Camera erg goed ook bij minder licht.
  • Apple eco-systeem
  • Kleuren

Minpunten

• Apple blijft wat prijzig
  • Misschien dat het scherm nog geen 120Hz heeft, maar ik mis het nog niet.

Nu kan ik een heel lang verhaal gaan schrijven over hoe goed Apple is en hoe goed de iPhone is, maar daar is denk ik wel genoeg over geschreven. Er zijn Apple-fans en anti-Apple-fans. Die beide recht hebben op hun mening.
Ik heb nu al vele jaren iPhones en ik zal ook niet snel meer voor iets anders kiezen. Ik heb met regelmaat nog diverse Android telefoons in handen, maar kan er toch niet aan wennen, ze lijken allemaal net weer iets anders te werken.

De iPhone heb ik inmiddels alweer een klein half jaar in gebruik.
Dit is mijn zoveelste iPhone en die hebben mij nog nooit teleurgesteld.
De grootste verandering met mijn XS is het design met de rechte randen, de rondingen zijn verdwenen.
Nu merk ik hier weinig van, aangezien mijn iPhone gelijk in een hoesje van Tech21 is verdwenen, het voelt dus precies hetzelfde als de XS in de hand. Ja hij is een fractie groter en zwaarder, maar dat vind ik geen belemmering.

Het blijft heerlijk hoe makkelijk het tegenwoordig is om een nieuw toestel in gebruik te nemen, waar dit voorheen wel een verschil was tussen Apple en Android telefoons, weet ik dat beide hier inmiddels erg goed is zijn.
Het wordt de gebruiker steeds makkelijker gemaakt om de gegevens over te zetten.

Het grootste verschil dat ik echt merk is de camera. De 3 lenzen en sensoren zorgen voor erg mooie plaatjes en beelden. Zeker wanneer er minder of weinig licht is zie je grote verschillen met de "oude" XS.
Ook de zoom mogelijkheden zijn erg handig, waardoor je al kan zomen zonder direct digitaal te hoeven sleutelen aan het beeld. Dit is beperkt, maar vaak net genoeg voor mijn gebruik.
Ik merk dat ik weer veel vaker de camera-functie gebruik om foto's te maken. Dit kan zijn van mijn gezin of spontaan onderweg.

Heb jij ook een Apple iPhone 12 Pro 128GB Blauw?