1 review

MSI GS66 Stealth 10SE-092NL

Niet beschikbaar
Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GS66 Stealth 10SE-092NL Review

Valar 22 oktober 2021, laatste update op 22 oktober 2021, 242 views Product gekocht

MSI GS66 Stealth 10SE-092NL

De laptop ziet er goed uit en levert prima prestaties. Maar de bouwkwaliteit laat wat te wensen over.

Pluspunten

• Design
  • Prestaties
  • I/O

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Luide fans op vol vermogen
  • Prijzig

Samenvatting

Prestaties
Na wat tweaken met de instellingen (voltages, fanmodes e.d.) zijn de prestaties prima te noemen.

Tijdens gamen is het wel van belang de fans op maximum te zetten om thermal throttling te voorkomen. Wanneer ik dat vergeet en de CPU van mijn exemplaar onverhoopt toch te warm wordt en terug klokt, dan moet ik de laptop opnieuw opstarten om weer normale kloksnelheden te halen. Of dit een standaard feature is of slechts een quirk van mijn exemplaar weet ik niet.

De ruime beschikbaarheid aan in- en uitgangen is prettig omdat ik de laptop ook voor mijn werk gebruik en zonder adapters overal op kan aansluiten.

Bouwkwaliteit
De plastic strip aan de voorkant is kwetsbaar en chipt gemakkelijk.
Een van de schroeven om de onderkant van de case te bevestigen is verdwenen.
Van sommige toetsen werken niet alle kleuren leds meer.
De 'W' toets is afgebroken.

Voor iemand die vrij voorzichtig met z'n spullen omgaat en er meestal lang mee doet valt de bouwkwaliteit wel tegen.
De laptop doet verder alles wat die moet doen, daarom komt 'ie vooralsnog weg met een krappe voldoende.

Heb jij ook een MSI GS66 Stealth 10SE-092NL?