Logitech G502 Lightspeed

€ 89,90
Specificaties Radiogestuurde muis en 25.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Lightspeed Review

lethalbas 21 oktober 2021, 294 views Product gekocht

Logitech G502 Lightspeed

Ruime instelbaarheid voor dpi en goede batterijcapaciteit.

Pluspunten

• Lange batterijduur (makkelijk 4 a 5 dagen bij normaal gebruik)
  • RGB (instelbaar via ghub)
  • Gewicht goed af te stellen met de bijgeleverde gewichtjes
  • Alles waaronder polling rate, dpi en rgb is fijn in een gebruiksvriendelijk panel in te stellen met ghub

Minpunten

• relatief prijzig
  • kabel heeft een zeer rare vorm waardoor er bijna niks universeels op past
  • geen usb c

Ik heb deze muis nu 3 maanden en wil nooit meer terug. Vanwege de lange batterijduur en het snelle laden heb ik tevens nog 0 aandrang gevoeld om een powerplay muismat te kopen wat ik eerder wel van plan was. Hij is relatief prijzig maar dan heb je ook wat. Verder is het enige nadeel dat ik heb gevonden de kabel, deze is wel universeel micro usb maar heel raar gevormd waardoor je er niet gewoon een universele kabel op kan aansluiten. De muis is verder goed en gebruiksvriendelijk configureerbaar via Logitech G Hub. Tevens zijn de 2 verschillende bijgeleverde gewichtjes meer dan toereikend om het gewicht van de muis perfect naar smaak te tunen. Al met al een hele goede muis maar daar betaal je wel wat voor.

Heb jij ook een Logitech G502 Lightspeed?

Vraag & Aanbod

ondertussen nog geen knop problemen (dubbele klik schijnt veel voor te komen bij dit model)?
Zeker niet nog steeds zeer tevreden over.
iets meer dan 2 jaar later en mijn muis zijn rechtermuisknop is vaak slecht bij klick and hold etc.
De muis zelf is wel fijn en heb er dan ook 2 jaar fijn mee ge muist. de normale g502 heeft betere 2 knopen naast de linker muis knop omdat deze onder een hoek staan kan je ze veel beter detecteren.

nog steeds geen hele fijne logitech interface en ghub heeft bugs.

maar overal toch positieve ervaring
Moet je deze muis na gebruik van je PC altijd uitzetten onderop de muis zelf, of gaat deze automatisch in slaapstand of vanzelf uit ?
Dit weet ik niet 100% zeker. De batterij gaat zo lang mee dat ik hem meestal gewoon aanlaat en hem eens in de 3 dagen oplaad alleen als je zeker wilt zijn zou ik het wel doen maar ik geloof dat hij wel een soort slaapstand heeft met lagere polling en geen rgb als je hem een tijd niet aanraakt.