Trust GXT 708R Resto

€ 161,61
Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 708R Resto Review

YojoosNewbie 20 oktober 2021, 519 views

Trust GXT 708R Resto

Kwalitatief goed, mooie kleuren en goed materiaal. Makkelijk te monteren. Verstelbare stoelzitting en armleuningen. En een rugkussen. Armleuningen zijn iets te gevoelig.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk te verstellen
  • Kussentje in de rug

Minpunten

• Gevoeligheid van de armleuningen

Deze gamestoel heeft mijn zoon getest. Eerst altijd op een gewone bureaustoel achter zijn game pc gezeten en nu deze stoel geprobeerd. De gamestoel ziet er kwalitatief goed uit, mooie kleuren en goed materiaal. De stoel is makkelijk te monteren. De stoelzitting en armleuningen zijn te verstellen. De armleuningen zijn gevoelig, waardoor ze tijdens het gamen als minder prettig kunnen worden ervaren. Het kussentje in de rug geeft extra ondersteuning. Dat is natuurlijk hartstikke fijn als je urenlang aan het gamen bent.

Heb jij ook een Trust GXT 708R Resto?

Dus Trust heeft in feite 195 euro betaald voor deze "review".
Ik zou me belazerd voelen als betalende Trust medewerker.
Als deze stoel daadwerkelijk gesponsored is dan hoop ik dat Trust de stoel terug eist. Acht zinnen is in de verste verte geen review.
Ik mag hier weer geen moderatie plussen uitdelen dus dan maar zo: +2

Wanneer hij een beetje vlot kan typen dan heeft hij 1 euro per seconde of 3600 euro per uur "verdiend".

Laatst ook al twee mensen hier die even 5000 euro konden bijschrijven door het typen van een review hier.
Die waren wel een stuk uitgebreider dan dit maar het was natuurlijk allemaal even geweldig en fantastisch. Dan ligt belangenverstrengeling wel heel erg op de loer. Laatste nieuws, geen nepreviews meer:

Blijkbaar ook geen betaalde reviews meer:
""Een vandaag aangekondigd verbod op online neprecensies en betaalde recensies moet hier een einde aan maken.""
Dan hebben de grootverdieners hier een vrij serieus inkomsten probleem vanaf 2022. :X

[Reactie gewijzigd door Remag22 op 21 oktober 2021 09:55]

Ik dacht ff een deja vu te hebben, maar er zijn meerdere stoelen gesponsord door Trust met dezelfde soort reviews :|
Ja die betaalde reviews komen in Batches, soms denk ik ook, hey die kwam gister ook al voorbij. :)
De armleuningen zijn gevoelig
1 Dingetje begrijp ik niet. Dat is meteen compleet 15% van de review en 100% van de minpunten, maar whatever.
Wat betekent "gevoelig" zijn van armleuningen? Mag je ze niet beledigen, krassen ze snel, buigen ze door? @Yojoos, zou je please please please, nog een wat uitgebreider verhaal willen doen hier? Thanks buddy, we love you!