Remeha eTwist

Specificaties Modulerende Aan/uit thermostaat + app - Bekijk alle specificaties

Remeha eTwist Review

Marika!Newbie 19 oktober 2021, 405 views Product gekocht

Remeha eTwist

Er zijn weinig apparaten die zo vaak niet werken. Dit is er één van. Werkt vaker niet dan wel.

Pluspunten

• Als de app werkt, werkt hij fijn met name op afstand
  • Mooi design

Minpunten

• Temperatuur wijkt af
  • App werkt bijna nooit
  • Relatief duur
  • Helpdesk Remeha beneden pijl
  • Gebruiksonvriendelijk

Kwaliteit Score: 2
Heb de etwist gekocht in combinatie met een Remeha Calenta ketel. Bediening via de app leek ons wel handig. Maar er vaker niet als wel een verbinding. Je kunt er niet op vetrouwen dat het werkt. Bediening via draaiknop is erg omslachtig. Er zijn genoeg menukeuzes maar via app zou makkelijker zijn. Bij problemen blijkt de helpdesk eigenlijk nooit te kunnen helpen omdat ze geen idee hebben hoe ze het op kunnen lossen. Ik moet wachten op de update wordt er gezegd, maar etwist krijgt geen verbinding met de wifi meer, dus hoe komt die update daar?

Heb jij ook een Remeha eTwist?

Vraag & Aanbod

Ik zie dit meer als een klacht als een volledige review. Zelf heb ik een zelfde thermostaat welke al jaren goed werkt. Ik heb een eerste generatie, op het begin wel eens wat dingetjes mee gehad mbt stabiliteit van de app en heel af en toe verbreken van de Wi-Fi verbinding. Inmiddels zijn deze issues bij mij allemaal opgelost.
Wat betreft het connecten met de Wi-Fi heeft u de thermostaat al eens opnieuw opgestart? Wellicht dat dit helpt, anders zou ik zeker kijken om garantie te gaan claimen wanneer deze nog in de garantie periode zit.