1 review

BenQ V6050

€ 2.904,52
Specificaties Quad Full HD DLP-beamer • 120" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

BenQ V6050 Review

j.zijl.ant 14 oktober 2021, 344 views Product gekocht

BenQ V6050

Wij waren eigenlijk op zoek naar een normale beamer, maar uiteindelijk gekozen voor een Ultra Short Throw model, en wel de BenQ V6050. Na vergelijken tussen verschillende modellen vonden we dit model zowel qua helderheid als scherpte de mooiste (in ons budget). De speakers zijn ook een grote pré.

Pluspunten

• Helderheid, contrast
  • Bruikbare speakers

Minpunten

• Kaarsrecht installeren is wel even een dingetje

Contrast / helderheid Score: 5

Voor ons waren de ingebouwde speakers ook een grote pré, omdat ze zeker mooi genoeg zijn om bijv te gebruiken voor games (ik wil niet altijd de surround set gebruiken hiervoor, omdat het hele huis dan mee -moet- genieten)

Alles geïnstalleerd op een speciaal UST scherm zijn we héél erg tevreden. Bij ons heeft deze beamer de tv aan de muur vervangen

Heb jij ook een BenQ V6050?

Hoe is de input lag bij deze beamer met gamen?