Philips PH805 (Zwart)

€ 64,95
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips PH805 (Zwart) Review

Geict 13 oktober 2021, 219 views Product gekocht

Philips PH805 (Zwart)

misschien als je heel netjes er mee bent en daardoor minder snel stuk gaat een goed product.

Pluspunten

• goed geluid voor de prijs
  • goede accuduur
  • past goed om mijn hoofd
  • sluit goed af

Minpunten

• matige stevigheid
  • bass is minder zonder noise cancelling
  • noise cancelling met snoer niet bruikbaar
  • ouderwetse usb-b aansluiting voor opladen

ik heb deze koptelefoon nu een jaar, toen aangeschaft voor €120,- zelfs voor die prijs vind ik de geluidskwaliteit redelijk goed. Ook ben ik tevreden over accuduur, die na een jaar van gemiddeld minimaal 5 uur gebruik per dag nog steeds zeker een aantal dagen uithoud zonder op te laden.
Echter vind ik dat dit overschaduwd word de minpunten. iets wat ik al heel snel opmerkte is dat de noise cancelling niet te gebruiken is terwijl je een snoer gebruikt in plaats van bluetooth. Het werkt wel, maar er is een constante lage toon te horen. Iets wat ik als erg storend ervaar. Als de noise cancelling uit staat is de bass net een klein tikkeltje minder dan als deze aan staat. Waardoor ik het idee heb dat die het zonder noise cancelling minder gebalanceerd is.
Echter zijn dat allemaal dingen waar ik nog wel kan leven. Ik heb wel vaker problemen met het kussentje wat bovenop mijn hoofd zit als ik 'm op heb. ik heb nou eenmaal een grootte bos krullen. Maar bij deze koptelefoon is dat wel in record snelheid stuk gegaan. ook is het aanpas gedeelte aan 1 kant gebroken binnen een jaar (van veel gebruik). Ik had daarin zeker meer verwacht van een koptelefoon (die toen) boven de 100 euro (was).

Heb jij ook een Philips PH805 (Zwart)?