Life is Strange: True Colors, Xbox series S|X

€ 38,-
Specificaties Xbox series S|X • Avontuur • 16 jaar - Bekijk alle specificaties

Life is Strange: True Colors, Xbox series S|X Review

TimFF 12 oktober 2021, laatste update op 12 oktober 2021, 146 views Product gekocht

Life is Strange: True Colors, Xbox series S|X

In tegenstelling tot LiS 1 en 2 kon je bij deel drie niet de eerste episode gratis spelen, maar moet je direct de hele game kopen. Zul je nét zien dat je in tegenstelling tot deel 1 en 2 in dit deel níet direct gegrepen wordt door het verhaal.

Pluspunten

• Een nieuwe LiS game
  • Soundtrack is weer ok

Minpunten

• Irritant personage
  • Dus niet leuk

Nou dat heb ik gedaan voor zes tientjes. En ik voel me behoorlijk bekocht. Na met plezier LiS 1, 2 en Before the Storm te hebben gespeeld, haakte ik al een beetje af bij ‘Tell me why’. De personages zijn in dit soort games erg belangrijk. Waar ik me in de eerste delen redelijk in kon leven in Max en in de ‘Wolf brothers’, is het hoofdpersonage in LiS op zijn zachts gezegd niet likeable. Om niet te zeggen, bloed-irritant. Ook de andere peraonages die je tijdens de eerste episode tegenkomt maken weinig indruk. Ik zou deze game dus zeker niet zomaar opnieuw aanschaffen. Maar nu ik hem heb geef ik het nog een kans. Later meer.

Heb jij ook een Life is Strange: True Colors, Xbox series S|X?

Vraag & Aanbod

Jammer om te horen dat je niet zo enthousiast bent over de game. Ik wil hem nog aanschaffen voor switch, alleen wacht tot die nog iets zakt in prijs. Ik ben benieuwd naar je eind oordeel, ik heb de andere delen ook gespeeld namelijk en vond die erg tof🎮