Specificaties 60GB HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

Seagate Barracuda V 60GB , 60GB Review

Noel 16 juni 2006, 404 views

Seagate Barracuda V 60GB , 60GB

Pluspunten

• stil
  • koel
  • betrouwbaar

Minpunten

• niet de snelste

Ik heb deze schijf nu al ruim 3,5 jaar. En ze werkt nog steeds perfect. Naar Seagate traditie is ze stil & koel. De prestaties zijn misschien niet altijd op het niveau van andere merken. Maar ik heb ze toenertijd gekozen voor de reputatie die Seagate had en nog steeds heeft op gebied van betrouwbaarheid. Het verschil in prestatie is immers te verwaarlozen imho. Als ik het nog goed herinner lag de prijs licht boven de Maxtor variant.

Ondersteuning van de fabrikant heb ik geen mening genomen. Ik heb namelijk nog geen ondersteuning nodig gehad of RMA's uit moeten voeren. Heb wel de seagate software al gebruikt. De website van Seagate vind ik vrij goed. Maar bottom-line vind ik deze ervaring verre van voldoende om een mening te hebben over de ondersteuning.

Anyway, dit is niet echt een survey, meer een extra toevoeging in de database om betrouwbaarheid van schijven/merken te kunnen onderkennen. Ik hoop dat anderen me volgen en er uiteindelijk genoeg schijven in de product survey staan om degelijke conclusie te kunnen trekken over betrouwbaarheid.

Heb jij ook een Seagate Barracuda V 60GB , 60GB?

Deze schijf is natuurlijk al achterhaald