1 review

G.Skill Trident Z RGB F4-3600C14D-16GTZRA

€ 199,90
Specificaties 16GB DDR4 @ 3.600MT/s, kit van 2 - Bekijk alle specificaties

G.Skill Trident Z RGB F4-3600C14D-16GTZRA Review

PCJoost 2 oktober 2021, 182 views Product gekocht

G.Skill Trident Z RGB F4-3600C14D-16GTZRA

Hele fijne reepjes RAM. Echt ik kom oorspronkelijk van 2133, naar 3200 XMP, en deze strijders pompen gewoon alles. in principe zelfs 5000mhz albeit op slechte timings. anyway, ze geven me 3733 cl14, of 4000mhz cl16 zonder problemen. Het 'RGB' gedeelte loopt na 30 sec al niet meer in sync.

Pluspunten

• overclockbaarheid
  • Heerlijk snel
  • Mooie modules

Minpunten

• RGB hele matige sync out of the box
  • Software
  • prijs mja je leeft maar 1x toch

Stabiliteit Score: 5
De RGB op deze sticks loopt in principe niet in sync zonder software. IIG niet op mijn x570s Torpedo MAX

Heb jij ook een G.Skill Trident Z RGB F4-3600C14D-16GTZRA?