Corsair Gaming K65 RGB Rapidfire (Qwerty US)

Niet beschikbaar
Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Speed (Silver) switches - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming K65 RGB Rapidfire (Qwerty US) Review

PCJoost 2 oktober 2021, 73 views Product gekocht

Corsair Gaming K65 RGB Rapidfire (Qwerty US)

Tof snel bordje, toetsen voelen zoals een Corsair hoort te voelen. Keycaps geen idee, heb ze meteen gewisseld voor pudding HyperX maar op mn k63 sleten ze vrij snel en vgm zijn t dezelfde. Wristwrest is ook wel fijn om erbij te krijgen, personal preference of je het iets vindt.

Pluspunten

• Voelt goed
  • Lekka snel
  • RGBilly

Minpunten

• Stand van voetjes had tweevoudig gemogen
  • Software
  • Software zzz

De software is iets wat ik zelfs op mn 5900x er gewoon niet op hoef, en hierdoor heb ik in principe een K63 met ADSW en de pijltjes toetsen in het wit + silver switches.

Het is wat het is ik zou m alsnog aanraden

Heb jij ook een Corsair Gaming K65 RGB Rapidfire (Qwerty US)?

Vraag & Aanbod