Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

€ 159,90
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart) Review

eisbaer 1 oktober 2021, laatste update op 1 oktober 2021, 178 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Galaxy buds+ getest op samsung s20fe 5g telefoon voor uitsluitend telefoongesprekken

Pluspunten

• Connectiviteit, geen verbroken verbidingen
  • Zeer eenvoudig verbinden met telefoon
  • Mooie animatie
  • Zitten lekker

Minpunten

• Je eigen stem klinkt het beste met dopjes die niet afsluiten zoals een airpods ontwerp

Na eerst de goedkope QCY T5 geprobeerd te hebben, die steeds uitvallen of connectie verliezen dus volkomen troep, heb ik voor galaxy buds+ gekozen. Mijn telefoon is ook van samsung dus dat leek me de beste kans op een goede connectiviteit. Ik gebruik ze uitsluitend voor telefoon gesprekken binnenshuis i.v.m. thuiswerken.

Ik heb de kleinste tips er op gezet omdat het voor bellen niet fijn is als de dopjes volledig afsluiten. Je eigen stem klinkt dan niet lekker. De instelling "omgevingsgeluid" die daarbij moet helpen, vind ik weinig toevoegen.

De andere kant van de lijn geeft aan dat ze niet merken dat ik via de buds bel.

Muziek klinkt heel redelijk mits je er tips op doet die goed afsluiten. Die krijg je er bij geleverd.
Muziek luisteren vraagt sowieso een goede afsluiting maar een bluetooth connectie is daar op het moment een slechte oplossing voor, tenzij je in beweging bent waarbij bedraad geen optie is.

Concluderend vind ik het ontwerp van de buds+ voor bellen voldoende en de betrouwbaarheid en geluidskwaliteit goed. Bij een iPhone zou ik voor airpods gekozen hebben, maar bij een samsung denk ik dat buds+ een betere keuze is (en ook nog een stuk goedkoper. Op moment van aankoop 80 euro).

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)?

Vraag & Aanbod