Reolink RLC-520A Review

E1li0t 29 september 2021, 531 views Product gekocht

Reolink RLC-520A

Scherp beeld, overdag en in de nacht en stevige bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit beeld
  • Ontwerp is prima

Minpunten

• "AI" is niet echt AI
  • Montage is niet optimaal

Kwaliteit Score: 4
Een upgrade gedaan naar Reolink. Ik had eerst een Ring Stick Up cam, maar wou eigenlijk af van de cloud aangezien ik een Synology NAS had aangeschaft.

Beeldkwaliteit is uitstekend, en niet alleen overdag, maar nachtzicht is duidelijk en komt redelijk ver.

Monteren gaat snel, alleen betwijfel ik of de manier van bevestigen wel goed is uitgewerkt.

Ik ben over het algemeen tevreden over de camera, echter ben ik iets minder tevreden over de "AI" functie van deze camera, ik merk dat het instellen van detectiezones niet helemaal soepel werkt. Er is geen keuze om alleen persoonsdetectie in te schakelen. Tweaken met de detectie-instellingen kan nuttig zijn, maar tijdens een regenbui geeft de camera al snel een melding dat er een persoon gedetecteerd is. Dit was bij mijn Ring camera wel anders.

Heb jij ook een Reolink RLC-520A?