AEG Lavatherm T76282AC

Niet beschikbaar
Specificaties Condensdroger met 8kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

AEG Lavatherm T76282AC Review

jolinden 29 september 2021, 130 views Product gekocht

AEG Lavatherm T76282AC

Onze AEG Lavatherm T8 DB 66580 gaat binnen de fabrieksgarantie kapot.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• AEG service
  • Na 3 maanden al defect

Onze AEG Lavatherm T8 DB 66580 gaat binnen de fabrieksgarantie kapot. De droger staat boven op onze wasmachine. De door AEG gestuurde monteur weigert om de machine te repareren omdat deze niet op de grond staat en vertrekt. Is ook niet bereid om mee te helpen om de droger van de wasmachine te tillen. VOOR MIJ NOOIT MEER EEN ARTIKEL VAN AEG.

Heb jij ook een AEG Lavatherm T76282AC?

Dit is geen review van een artikel, maar van een monteur.

Wasdrogers staan heel vaak op wasmachines. Ik heb een AEG wasdroger uit dezelfde serie, en deze is tijdens de garantie gratis gerepareerd (afdichtrubber was niet goed, waardoor er tijdens het drogen een piepgeluid hoorbaar was. En ja, ook bij ons staat de droger op de wasmachine. Dat was dan wel een Electrolux, van hetzelfde bedrijf...
Het gaat niet om de storing of reparatie, maar om de botte weigering van AEG om de droger van de wasmachine af te tillen.
Misschien staat er wel in de ARBO wet of z'n CAO dat de monteur dat niet alleen mag doen. Stel dan voor om het samen te doen. Ga het gesprek aan.

Ik krijg de indruk dat zowel jij als de monteur de hakken in het zand hebben gezet, met geen resultaat als eindresultaat.
Eh, heeft ie het ooit naar wens gedaan ?