Jabra Evolve2 65, MS Stereo (Zwart)

€ 156,34
Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Jabra Evolve2 65, MS Stereo (Zwart) Review

prinzrem 27 september 2021, 288 views Product gekocht

Jabra Evolve2 65, MS Stereo (Zwart)

Heel behoorlijk product, maar zeker niet perfect. Grootste minpunt: ben meestal wel, maar niet altijd goed verstaanbaar door anderen, dat knakt het vertrouwen!

Pluspunten

• Goed design, degelijk en handig
  • geluid goed, mits het werkt... zie review en minpunten
  • Ook bedraad te gebruiken

Minpunten

• Geluid via bluetooth slecht
  • Via Jabra dongle aangesloten is verstaanbaarheid aan de andere kant niet gegarandeerd goed, dat vind ik een heel grote misser
  • geregeld vreemde kloenk te horen. Wat is dat?

Heel behoorlijk product, maar zeker niet perfect. Geluid is prima, de beweegbare microfoon-arm handig om jezelf te muten/unmuten in Teams, werkt overigens in Zoom ook. En met een beetje rommelen met de positie van de schelpen zit-ie goed op je hoofd. Handig tasje meegeleverd om goed beschermd mee op weg te nemen, incl. vakje voor de dongle.

Minpunten:
- via standaard bluetooth verbinden gaf bij mij waardeloos geluid (Surface Pro), met de meegeleverde dongle gaat het wel goed. Maar dus wel weer een USB slot bezet, en je moet de dongle niet vergeten als je op pad gaat
- helaas hoor ik geregeld dat ik aan de andere kant slecht verstaanbaar ben, geluid stoort en hakkelt. Opnieuw (in Teams) aanmelden helpt vaak, maar is wel vervelend: niet iedereen is geneigd te zeggen dat je geluid niet goed is en blijkbaar ben je ook weer niet ónverstaanbaar.
- ... Maar: bedraad aansluiten kan ook, ondanks dat de leverancier waar ik deze kocht aagaf dat dat niet kon. Of het is als feature toegevoegd met een firmware update. Enfin, bedraad geen centje pijn met geluid en verstaanbaarheid, sterker nog: heb de indruk dat de kwaliteit zelfs iets beter is, maar dat kan ik niet hard maken. Maar ja, haalt de kracht van een bluetooth hoofdtelefoon wel erg onderuit
- vreemd verschijnsel: om de zoveel minuten hoor je een soort 'kloenk', nog steeds geen idee waar dat vandaan komt

Kortom: dat ik niet 100% kan vertrouwen dat ik aan de andere kant goed verstaanbaar ben als ik de headset via de dongle verbind is voor mij een groot minpunt

Heb jij ook een Jabra Evolve2 65, MS Stereo (Zwart)?

Vraag & Aanbod