Sony WH-CH710N (Zwart)

€ 77,99
Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-CH710N (Zwart) Review

Webgnome 27 september 2021, laatste update op 27 juli 2022, 272 views Product gekocht

Sony WH-CH710N (Zwart)

Ik wilde een nieuwe koptelefoon en dan het liefste eentje met noise cancelling. Echter had ik geen zin om er direct 100den euro's aan uit te geven dus vandaar deze voor net geen 80 euro gekocht. Als eerste kennismaking met een draadloze koptelefoon met noise cancelling valt hij niet tegen.

Pluspunten

• noise canceling
  • bluetooth
  • batterijduur

Minpunten

• bouwkwaliteit

Ik was aangenaam verrast en dat terwijl veel reviews schande spreken van deze koptelefoon. Daarnaast valt mij de bouwkwaliteit van deze koptelefoon wel een beetje tegen. Hij kraakt en piept en dat deed mijn Senheiser bedrade koptelefoon van hetzelfde aankoopbedrag toch echt een stuk minder. Daar heb je in het dagelijkse gebruik eigenlijk geen last van. Als je dat wel hebt dan is dat misschien omdat je er zelf heel erg op let?

Bij mijn vorige koptelefoon (senheiser) kon ik deze niet een hele werkdag op hebben omdat ik dan last kreeg van mijn oren. Bij deze heb ik daar eigenlijk vrij weinig last van (na 4 weken gebruik ). Een ander puntje dat mij opvalt is het batterijverbruik. Deze is ERG goed te noemen. Ik ben altijd bang geweest bij draadloze koptelefoons dat ze na een dag wel leeg zouden zijn maar niets blijkt minder waar.

Voor deze prijs is het zeker geen miskoop.

Een paar maanden later

Alles wat hier boven staat ben ik het nog steeds mee eens. Het is en blijft voor dit geld een goede headset. Wat mij opvalt is dat de noise cancelling een beetje begint in te zakken? OF is het een kwestie dat er meer herrie is of dat ik aan gewend raak? Ik heb toch steeds vaker het gevoel dat de noise cancelling niet helemaal goed meer werkt. Dit zou kunnen zijn door dat de kussentjes een beetje indeuken door het vele gebruik dus niet meer goed aansluiten?

In een van de minpunten had ik aangegeven dat ik random disconnects krijg. Dit lijkt uiteindelijk een probleem te zijn in combinatie met de mobiele telefoon die ik had (moto g5 plus). Nu deze is vervangen door een g31 heb ik geen enkele random disconnect meer gehad!

Heb jij ook een Sony WH-CH710N (Zwart)?