Samsung Galaxy Buds+ (Wit)

€ 149,99
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds+ (Wit) Review

pbaranyi 24 september 2021, 104 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Wit)

Het product is goed genoeg voor mijn doel alleen als je echt goed geluid wilt kun je beter verder zoeken. Ik gebruik ze tijdens het sporten en daar voldoet het voor. De noise cancelation is twijvelachtig.

Pluspunten

• Redelijjke geluids kwaliteit
  • Houden het lang genoeg vol tijdens het sporten
  • Water dicht genoeg voor het zweet tijdens het sporten

Minpunten

• Passen niet goed in iedereens oor.
  • Mogen wel iets meer volume opleveren
  • Wordt gek van de bediening.

In het begin vond ik het bagger. Bleek een gevalletje RTFM nadat ik de kleine rubbertjes had vervangen en ze correct in mijn oren stopte was het geluid best goed te doen.

De noise canceling is volgens mij een verkoop punt ik heb er nog niet heel veel van gemerkt. Gebruik de buds hoofdzakelijk voor het MTB'en en dan kunnen ze het windgeruis absoluut niet onderdrukken.

Prijs kwaliteit vind ik niet supper.

TIjdens het fiets voelt het nu en dan dat ze er door het zweet uitvallen dit is echter niet het geval. Maar je raakt ze dan toch onbewust aan. Ik heb de bediening maar uitgezet op de buds.

Misschien nog een keer de handleiding lezen ;-)

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds+ (Wit)?

Vraag & Aanbod