Canon EOS 800D + 18-55mm f/3.5-5.6 + 70-300mm f/4-5.6 Zwart Review

Ton van HNewbie 23 september 2021, 220 views Product gekocht

Canon EOS 800D + 18-55mm f/3.5-5.6 + 70-300mm f/4-5.6 Zwart

Dit is een heel fijne camera. De bediening is heel fijn, de camera licht goed in de hand en maakt prachtige foto's. Camera gekocht bij Kamera Express. Ik werd goed geadviseerd en zij namen rustig de tijd zodat ik tot een goede keuze kon komen. Kamera Express een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooie lenzen
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• werkt licht verslavend

Dit is een heel fijne camera. Ik heb hem nog maar kort maar weet nu al dat ik de bediening erg fijn vind. En nog belangrijker, de foto's zijn prachtig. De camera ligt goed in de hand, je neemt hem gemakkelijk mee. Ook beide lenzen voldoen aan mijn verwachting, die geven voldoende speelmogelijkheden om in verschillende situaties te fotograferen.

Ik heb de camera gekocht bij Kamera Express Utrecht. Ik werd daar heel goed geadviseerd en zij namen rustig de tijd zodat ik tot een goede keuze kon komen. Ga ik zeker nog vaker heen!

Heb jij ook een Canon EOS 800D + 18-55mm f/3.5-5.6 + 70-300mm f/4-5.6 Zwart?

Heb je anno 2021 nog een niet-professionele DSLR gekocht ipv een spiegelloze systeemcamera? Waarom?
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ik mijn aankoop moet verdedigen. Maar goed, ik had hiervoor een systeemcamera en de foto's waren prima maar de bediening van de camera was heel onhandig. De Canon 800D voldoet aan al mijn wensen en de bediening is heel veel handiger en logischer.