Gigabyte M6900

Niet beschikbaar
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Gigabyte M6900 Review

Sonygirly 18 september 2021, 96 views Product gekocht

Gigabyte M6900

Dit is een mooie simpele muis die goed in de hand ligt, goede grip heeft en prima is voor gamen. DPI switch knop is handig en de muis heeft bij mij altijd prima gewerkt op muismat of tafel.

Pluspunten

• Relatief goedkoop
  • Ligt goed in de hand
  • DPI 3 niveaus met knoppen
  • Fijn voor gamen
  • Twee extra knoppen bij duim

Minpunten

• Ging 'maar' 8,5 jaar mee ;p
  • Niet veel toeters en bellen, geen funky extra knoppen

Ik heb deze muis in maart 2013 gekocht en hij heeft mij tot en met deze week (sep 2021) heel erg blij gemaakt. Ooit gekocht als goedkope maar toch mooie game muis, maar beviel me zo goed dat ik nooit een andere heb willen kopen (ondanks dat ik wel andere dure muizen van vrienden heb geprobeerd). Dit is een mooie simpele muis die goed in de hand ligt, goede grip heeft en prima is voor gamen. dpi switch knop is handig en heeft bij mij altijd prima gewerkt op muismat of tafel. De rechterklikker doet het nu niet zo goed meer voor gamen en ik overweeg om deze muis gewoon nog een keer te kopen om weer 8,5 jaar voort te kunnen, maar misschien toch beter een nieuwere versie ;p

Heb jij ook een Gigabyte M6900?