Poco M3 128GB Zwart

€ 219,90
Specificaties 6,53" • 2340x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Poco M3 128GB Zwart Review

swriezebos 18 september 2021, 277 views Product gekocht

Poco M3 128GB Zwart

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding met de batterijduur en het scherm als pluspunten. Nadelen zijn Miui en de camera.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Scherpte scherm
  • Dual Sim
  • Snelheid

Minpunten

• Miui
  • Camera

Poco M3 (128GB) aangeschaft voor tijdelijk gebruik in het buitenland. Zeer tevreden, uitstekende batterijduur (ik doe met normaal gebruik 2-3 dagen met de 6000mah), zeer nuttige dual sim en ook de snelheid is prima.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Bevestigt na mijn vorige Redmi 7 Note opnieuw dat een goede smartphone geen honderden euro's hoeft te kosten.

Enige nadeel is en blijft Miui, maar als je i) met ADB de bloatware verwijdert, ii) in een minuut of 2-3 alle instellingen rondom ads uitschakelt en iii) een andere launcher installeert (gebruik zelf ASAP met Saturate als icon pack) heb je nergens meer last van.

Tot slot dient de eerlijkheid te zeggen dat ik ook geen fan van de camera ben, maar daar moet je denk ik ook gewoon geen Redmi, Realme of Poco voor kopen.

Heb jij ook een Poco M3 128GB Zwart?