LG Gram 17Z90P-G.AA75N (Windows 10 Home)

Niet beschikbaar
Specificaties 17" • 2560x1600 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

LG Gram 17Z90P-G.AA75N (Windows 10 Home) Review

SyelleNewbie 17 september 2021, 152 views Product geleend

LG Gram 17Z90P-G.AA75N (Windows 10 Home)

Als ik de LG Gram 17" in drie woorden mag beschrijven, dan zou ik zeggen: Licht, gemakkelijk, snel!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Mooi design
  • Handige aansluitingen
  • Batterijduur
  • Geluid

Minpunten

• Niet geschikt voor zware spellen (door interne videokaart)

Ik heb de laptop een tijdje mogen testen en ik vond het top. De laptop weegt ten eerste maar 1.35 kg! Mijn vorige laptop was helaas niet zo licht. Elke keer als ik deze laptop oppakte, dacht ik 'wow, super licht!'. Handig om mee te nemen op vakantie, in de trein, waar dan ook eigenlijk! Ook omdat je na één keer laden ook een tijdje zoet bent. Hij gaat 19.5 uur mee! Het is een dunne laptop met mooie matte details. Toetsenbord heeft platte toetsen van goed formaat, kan je snel (en niet luid) op typen. Het touchpad is ook groot wat erg praktisch is.

De Gram is ook erg snel, maakt niet uit hoeveel tabjes of programma's ik open heb staan, ik kan snel switchen van de een naar de ander. Hapert niet en is heel vlot.

Ik kan deze laptop zeker aanraden aan andere mensen!

Heb jij ook een LG Gram 17Z90P-G.AA75N (Windows 10 Home)?