MSI Optix G241 Zwart

€ 179,-
Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

MSI Optix G241 Zwart Review

Timoxy 16 september 2021, laatste update op 16 september 2021, 300 views Product gekocht

MSI Optix G241 Zwart

Goede monitor voor de prijs. Dat het een IPS monitor is zie je gelijk aan de levendige kleuren. Wel moest ik wat aanpassingen doen in de instellingen qua kleurafstelling om dit helemaal naar wens te krijgen. De 144hz is een echte verademing bij het spelen van games.

Pluspunten

• Kleuren
  • 144hz
  • Reactietijd
  • Max. helderheid is hoog
  • Displayport

Minpunten

• Voelt goedkoop door gewicht + plastic
  • Voet is vrij groot

Voor het afstellen van de kleuren heb ik de volgende video gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=emGD7vApO00

Heb jij ook een MSI Optix G241 Zwart?

Vraag & Aanbod