Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart

€ 159,-
Specificaties Android compatibel en 30,3g - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart Review

Rob10101 15 september 2021, 660 views Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart

Mooi, maar na een week teruggestuurd.

Pluspunten

• Fraai ontwerp
  • Mooi, duidelijk scherm
  • Veel funvtionaliteit

Minpunten

• Batterij < 24 uur
  • Onnauwkeurige GPS
  • Geen GPS bij open water zwemmen
  • Gekozen activiteit gaat na 3s lopen
  • Alleen volledig bruikbaar met Galaxy phone

Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb mijn Watch 4 44mm na een week retour gestuurd.
Grootste tegenvallers:
1- Batterijduur < 24 uur, welke instellingen ik ook gebruik. OK: in de stand 'alleen horloge' kom je over de 24 uur, maar daarvoor heb je geen slim horloge.
2- Bij de activiteit 'open water zwemmen' wekt de GPS alleen bij de start en de finish (als hij het al doet). Een km heen zwemmen en dezelfde km weer terug zwemmen, resulteert in een gezwommen afstand van 0,00km.
3- De GPS is zeer onnauwkeurig. Een rechttoe rechtaan wandeling langs de weg resulteert in exotische bezoekjes rond de weg.
4- Het aantal bruikbare 'watchfaces' is zeer gering; ik vind er géén enkele van mijn gading.

Natuurlijk: het is een stijlvol klokje met een goed scherm en veel functionaliteit, maar genoemde problemen verknallen het gebruiksplezier aanzienlijk.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart?

Vraag & Aanbod

Kan je ook als watchface in realtime, dus zonder eerst ergens op te drukken, bijvoorbeeld je hartslag, aantal stappen, hoogte, zuurstofniveau, etc zien? Ook zonder dat je een specifieke activiteit doet?
Ja, maar dat is afhankelijk van de watchface. Er zijn er (nog?) niet veel waarop dat soort dingen werken (wordt dan niets aangegeven).
Hoogte wordt trouwens niet weergegeven.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.