LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 96,99
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

SCHWEPPES 15 september 2021, 130 views Product gekocht

LG Tone Free FN7 (Zwart)

In een woord "geweldig". Ik heb ze gekocht voornamelijk op basis van de reviews hier op Tweakers. Aan die reviews is niets gelogen, echt geweldige oordoppen.

Pluspunten

• Zeer goed geluid!
  • Volle bass
  • Plug & play en het algehele gebruiksgemak

Minpunten

• Ze uit het doosje halen soms wat lastig.

Ik had hiervoor goedkopere Xiaomi bluetooth oordoppen om het te proberen, dat werkte op zich wel, maar veel last van wind geruis tijdens het fietsen, het ontbreken van alle vormen van bass en het zitcomfort hebben me bewogen eens verder te zoeken.
Na lang vergelijken en reviews lezen de LG Tone Free FN7 gekocht voor Euro 75,- en daar heb ik geen seconde spijt van. Alles wat de Xiaomi doppen (Euro 25,- voor de context) niet hadden hebben deze doppen wel. Snaarscherp geluid, volle bass en een prima ruisonderdrukking. Ook de bijgeleverde app heeft toegevoegde waarde.
Het plug & play principe is geweldig, ze herkennen daarnaast ook of je ze in of uit hebt.
Ik kan ze echt aanraden!

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?