TP-Link Deco M5 (2-pack)

€ 119,-
Specificaties WiFi-ac • 2-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

TP-Link Deco M5 (2-pack) Review

kartboy29 14 september 2021, laatste update op 12 april 2022, 353 views Product gekocht

TP-Link Deco M5 (2-pack)

mooi product goed bereik

Pluspunten

• 2.4 ghz
  • 5 ghz
  • wifi ac
  • mesh systeem

Minpunten

• nvt

Beheerbaarheid Score: 5

begane grond goede dekking
1e verdieping goede dekking
2e (zolder) goede dekking

we hebben ook een tuin van 15 meter
deze heeft een prima dekking

Heb jij ook een TP-Link Deco M5 (2-pack)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.