1 review

Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W

€ 144,60
Specificaties 32GB DDR4 @ 3.600MT/s, kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W Review

JT888 14 september 2021, laatste update op 14 september 2021, 291 views Product gekocht

Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W

Geheugen draait geheeld stabiel met mijn Ryzen 5900x

Pluspunten

• Uiterlijk voor witte build
  • Stabiliteit
  • Optimized for AMD Ryzen
  • Intel XMP certified

Minpunten

• Geen

Stabiliteit Score: 5

Heb jij ook een Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W?

Hoi JT, hoe gedragen die LEDjes zich wanneer je geen RGB-rommel wilt installeren? Hebben ze standaard het regenboog-patroon aan staan, of zijn de LEDs gewoon uit?
Standaard hebben ze een regenboogpatroon. Verder is support vanuit openrgb redelijk, maar de standaard mapping wil meer leds aansturen dan er daadwerkelijk zijn.
Haha, dank voor de reactie alsnog, maar daar was ik idd al bang voor. Inmiddels heb ik gewoon 2 (witte) geheugenstrips gekocht, dan maar geen verlicht geheugen :)