Asus N52JV-EX241X Review

LaurenceMeijer 7 september 2010, laatste update op 13 februari 2014, 154 views

Asus N52JV-EX241X

Pluspunten

• snelle processor,
  • mooi design,
  • redelijke videokaart,
  • goed geluid.
  • robuste bouw

Minpunten

• Het knopje aan de zijkant van het apperaat voor WiFi uit te zetten, als je hem in de tas doet gaat hij snel uit.
  • Na aantal jaar scharnieren snel minder

Ik bezit de laptop nu al een aantal jaar en kan zeggen dat ik zeer tevreden ben over de prestaties.

Allereerste indruk van iets is natuurlijk het uiterlijk, en dat zit bij deze asus laptop wel mee. Hij ziet er goed, en stevig uit. En zo voelt hij ook.

Naast dat de laptop er goed uit ziet, tellen de specs natuurlijk ook.
De laptop het een i5 450 CPU en voor die tijd was het een snelheidsduivel. Tegenwoordig kan de laptop nog aardig goed meekomen met de gemiddelde laptop.

Het geheugen (4GB) is misschien een beetje minimaal. Maar dat is voor een paar tientjes wel uit te breiden.

Na verloop van tijd moet ik wel zeggen dat de scharnieren minder werder. Nou moet ik ook zeggen dat ik gebruik de laptop dagelijks op school, werk en thuis gebruik. Dus hij wordt ook aardig meegesleept.

Afgelopen november heb ik via EBay nieuwe scharnieren gekocht omdat deze gewoon af waren. Het was een makkelijke opgave om de laptop los te halen en ze te vervangen.

Ook heb ik sinds 2 week een Samsung SSD EVO 840. Dit bevorderd de prestaties natuurlijk ook aanzienlijk.

Zoals hij nou draait, zou hij zo nog wel een paar jaar mee kunnen.

Mijn Mening:
Toen der tijd heb ik er 780 euro voor gegeven. En het was het geld zeker waard!
hij gaat nu, ondanks een aantal mankementjes, toch al zeker 4 jaar mee. en hoop er zeker nog een aantal jaar mee te kunnen doen :-)

Heb jij ook een Asus N52JV-EX241X?