1 review

Eaton 5P 1150 Global Tower

€ 535,-
Specificaties UPS met 1,15kVA capaciteit - Bekijk alle specificaties

Eaton 5P 1150 Global Tower Review

sir_knudde 9 september 2021, laatste update op 11 september 2021, 112 views Product gekocht

Eaton 5P 1150 Global Tower

Niet zo geschikt voor SOHO.

Pluspunten

• UI geeft duidelijk beeld van status

Minpunten

• Herrie
  • Niet efficiënt met lage belasting

Capaciteit Score: 5
Doel van aanschaf:
Voeding voor mijn nas (ds1815), die in mijn werkkamer staat.

Helaas is deze UPS daar niet voor geschikt:
- met een load van minder dan 100W blijft de efficiëntie van de UPS steken rond de 50%. Pas als er meer belasting komt wordt dat beter.
- de 40mm fan (waarom toch zo klein, er past makkelijk een grotere in de kast) blijft draaien. Dat geeft zelfs in rust meer herrie dan de twee fans van de nas.
- om de nas beheerst af te sluiten heb ik echt geen uur nodig..

Ofwel gigantische Overkill en voor mijn doel 'slecht'.

Ik kan mij goed voorstellen dat deze UPS wel een waardevolle toepassing kent in een server ruimte waar de geluidsproductie geen rol speelt of als de bewaakte apparatuur kritisch is en een zuivere sinus nodig heeft ofzo.

Heb jij ook een Eaton 5P 1150 Global Tower?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.