1 review

HP 15s-fq2940nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 128GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

HP 15s-fq2940nd Review

R-P 9 september 2021, 182 views Product gekocht

HP 15s-fq2940nd

In tegenstelling tot informatie bij Tweakers en/of andere sites, heeft de laptop twee geheugen slots en werkt hier prima met 16GB bijgeprikt (20GB totaal). Nergens bevestiging van kunnen vinden, dus zelf maar open geschroefd.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Matig te openen voor upgrades (plakstrip voetjes is denk ik ongeschikt voor meer dan 1 keer openen)

Sorry voor de onscherpe overzicht foto, kwam ik pas achter nadat hij al lang en breed weer dicht zat. En dankzij de rubberen strips die als voetje dienen, die je moet lostrekken om de laptop te openen, wil ik dit maar één keer doen. Anders plakken ze denk ik niet echt meer.

Heb jij ook een HP 15s-fq2940nd?