Dell S2721DGFA Zwart

€ 397,75
Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • Nano IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Dell S2721DGFA Zwart Review

CMD Master 8 september 2021, 736 views Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Pluspunten

• snel (165hz, responstijd)
  • betaalbaar
  • degelijk
  • fraai ontwerp

Minpunten

• vermoeiend voor de ogen (voor sommige mensen)
  • matig contrast

Goede specs, degelijke bouwkwaliteit voor een heel prima prijs. Helaas heb ik de monitor moeten retourneren doordat zowel ik als mijn vrouw vermoeide ogen en hoofdpijn kregen door dit scherm. Het is moeilijk er de vinger op te leggen maar het leek steeds of het beeld een beetje bewoog/flikkerde. Ik weet niet of het probleem aan deze unit lag of dat het een algemeen probleem van het paneel is.

Als je Googled op "eye strain Dell S2721DGFA" zijn er meer mensen te vinden die moeite hebben met dit scherm. Aan de andere kant lijken er ook legio tevreden kopers te zijn.

Heb jij ook een Dell S2721DGFA Zwart?

Vraag & Aanbod

Er lijkt iets aan de hand te zijn met Nano IPS panelen waardoor sommige mensen daar last van hebben. Lastig vast te stellen of het écht zo is, maar in ieder geval lijkt niet iedereen er blij van te worden.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.