Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 4 16GB Zwart Review

rlanekkiNewbie 7 september 2010, laatste update op 10 september 2010, 609 views

Apple iPhone 4 16GB Zwart

Pluspunten

• Features
  • Design
  • Gratis Bumper
  • Gebruikersvriendelijkheid
  • Scherm

Minpunten

• Levensduur batterij

De Iphone 4 is met recht een top toestel te noemen. Ik sluit mij dan ook volledig aan bij de professionele reviews dat de Iphone 4 het beste toestel op de markt is. Echter het toestel wordt in verband gebracht met de hoge prijs en dan blijkt opeens het toestel niet de beste. Hier ben ik het geheel niet mee eens. Dit toestel heeft dan weliswaar een hogere aanschafprijs maar ook een zeer goede inruilwaarde na 2 jaar. Zie de 3GS die nu nog zo'n ¤250,- inruilwaarde oplevert. Dat kun je van andere toestellen niet zeggen. Kortom netto netto is dit helemaal geen duur toestel. Met betrekking tot de gratis bumper om het toestel te ontdoen van de deathgrip problemen. Hierin slaagt Apple moeiteloos. Wat een solide upgrade van het toestel. Het voorkomt namelijk ook krassen op je schermen en voorkomt schuiven en glijden. Ik vind te design met bumper zelf nog beter. Hadden ze direct moeten doen. Kortom op een klein kritiekpuntje na, de levensduur van de batterij kan ik niet anders concluderen dat dit het toptoestel op dit moment op de markt is.

Heb jij ook een Apple iPhone 4 16GB Zwart?

Meer advertenties

Waarom denk je dat je iPhone 4 een hogere in ruil waarde zal hebben dan andere iPhones? Je verliest er toch 50 a 60% op, dat is met elke iPhone, zal met iPhone 4 over 2 jaar niet anders zijn wanneer mensen tegen die tijd liever een iPhone 5 kopen i.v.m. dat dan de iPhone 6 er wel zal zijn.

Dus houdt in dat iPhone 4 over 2 jaar de iPhone 3G van nu is, na 2 jaar is je toestel dus gewoon de helft minder waard, en juist daarom zou ik zo'n telefoon toch zeker 3 jaar gebruiken, of juist op gebruiken.
"Met betrekking tot de gratis bumper om het toestel te ontdoen van de deathgrip problemen."

Les één bedrijfskunde:
GRATIS BESTAAT NIET
Je betaalt die "bumper" gewoon zelf hoor...

Verder vind ik je review een beetje kort...

[Reactie gewijzigd door Yamaha301 op 3 december 2010 17:43]