1 review

PowerWalker Basic VI 650 SB

€ 47,99
Specificaties UPS met 650VA capaciteit - Bekijk alle specificaties

PowerWalker Basic VI 650 SB Review

Anoniem: 377399 6 september 2021, laatste update op 8 september 2021, 119 views Product gekocht

PowerWalker Basic VI 650 SB

In tegenstelling tot de informatie op de PowerWalker-website heeft deze geen HID-ondersteuning. PowerWalker USB serial drivers moeten worden geïnstalleerd. Mogelijk lag het aan mijn exemplaar, in dat geval deugt de kwaliteitscontrole van PowerWalker niet. Teruggestuurd.

Pluspunten

• ziet er strak uit
  • relatief goedkoop

Minpunten

• geen HID-ondersteuning, in tegenstelling tot wat in de PowerWalker documentatie staat
  • PowerWalker kwaliteitscontrole deugt niet
  • werkt niet i.c.m. Synology NAS

Software Score: 1
Staat op de PowerWalker website en in de documentatie dat ie HID-ondersteuning heeft: "geen drivers nodig" en als je die aansluit moet ie direct door Windows herkend worden met een accu-icoon in de statusbalk. Daarom had ik die gekocht, want met HID-ondersteuning was er een goede kans dat die i.c.m. mijn Synology NAS zou werken.

Maar toen ik die op een Windows PC aansloot, kreeg ik in Device Manager alleen "USB serial" met uitroepteken en "drivers ontbreken" te zien. Verschillende kabels en PC's gebruikt, zelfde verhaal. Ook een Linux werkstation zag alleen een "USB serial" device.

Zonder HID-ondersteuning kan ik die niet voor mijn Synology NAS gebruiken.

Teruggestuurd.

Heb jij ook een PowerWalker Basic VI 650 SB?