1 review

Specificaties Tower • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Zalman S3 TG Review

lconraads 5 september 2021, 205 views Product gekocht

Zalman S3 TG

Dit is een prima behuizing voor grafische kaarten met een super goede cooler vanwegen de NEPPE VENTS aan de voorkant.

Pluspunten

• Groot zijpaneel
  • Veel plek voor bouwen en fans
  • Super makkelijk om de kabels weg te werken

Minpunten

• neppe vents
  • 0 airflow

Deze behuizing is bijna even goed als mijn favoriete budget behuizing, de Zalman S2 TG. Het enige probleem is het andere voorpaneel. Het voorpaneel ziet er echt heel mooi uit, dat is het probleem niet, maar de vents zijn hartstikke nep waardoor je echt 0 airflow krijgt. Ik had hier een budget pc in gebouwd met een r9 290 die ik bijna niet onder controle kreeg door de waardeloze airflow. Mijn conclusie is dat het een veel beter idee is om de S2 TG te kopen omdat hij dezelfde prijs is, dezelfde behuizing maar met een voorpaneel dat 80% mesh is en dus super goede cooling heeft.

Heb jij ook een Zalman S3 TG?

Zijn de 6 RGB Fans niet duurder dan de kast :+
Wanneer die "air vents" nep zijn, dan doen de voorste 3 Fans dus sowieso niets ? |:(
Het waren digital hunterr fans, goedkope argb fans uit china voor 36 euro. Ik er 6 gekocht omdat ik had verwacht dat hij normale vents had met een beetje mesh erachter, blijkbaar had ik het mis.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.