Specificaties 19" @ 1440x900 (WXGA+) (lcd, 8ms) - Bekijk alle specificaties

Mirai DML-519W100 Zilver, Zwart Review

GAGF 14 juni 2006, 273 views

Mirai DML-519W100 Zilver, Zwart

Pluspunten

• uitgebreide features (speakers, DVI)
  • 8ms responsetijd
  • lage prijs
  • geen drivers nodig gehad (XP & Ubuntu)
  • mooi uiterlijk (ook in het echt)
  • weggewerkte knopjes

Minpunten

• onhandige bediening vd knopjes
  • kleine kijkhoek

Ik vind dit een zeer fijne monitor: lekker breed voor weinig geld. In combinatie met een 6600GT zeer acceptabel beeld.
Goeie featureset: DVI-ingang,. Zelfs speakertjes!
Ik heb ook nog een Hyundai B71a die naar mijn gevoel een mooier beeld geeft, grotere kijkhoek en mooiere kleuren zonder de instellingen te wijzigen, maar deze Mirai biedt toch veel waar voor zijn geld: zeer acceptabel beeld, DVI en breedbeeld. Vooral geil om spellen mee te spelen.

Er is 1 maar: ik was vandaag in een pc-winkel, en die hadden deze breedbeeld staan http://tweakers.net/pricewatch/138790 en ik dacht meteen, "dat is mijn monitor onder een andere naam!" En die is zelfs nog een paar tientjes goedkoper. MAAR deze 'captiva' mist volgens de website dan weer een DVI ingang. Dus de keus is aan u: met of zonder DVI.

Heb jij ook een Mirai DML-519W100 Zilver, Zwart?