Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart

€ 142,50
Specificaties Android compatibel en 30,3g - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart Review

UltraWalnut 5 september 2021, laatste update op 27 september 2021, 976 views Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart

Goede all-round smartwatch in 2021 in combinatie met een Samsung mobiel.

Pluspunten

• Juiste grootte
  • Mooi scherm
  • Sportfuncties

Minpunten

• hartfilmpje en bloeddrukmeting niet beschikbaar voor personen onder 22 jaar

Ik ben al een lange tijd op zoek naar een smartwatch, maar eigenlijk voldeed niks aan de eisen die ik aan het horloge stelde; lange accuduur, groot scherm, rond, Wear OS en iets van geavanceerde sportfuncties. Bij aankondiging wist ik gelijk dat ik deze moest hebben. Ik heb de smartwatch nu 4 dagen in mijn bezit en ik ben verbaasd over hoe goed het product is. De ochtend dat ik het sieraad ontving ben ik gelijk gaan hardlopen en samen met de Samsung health app werkt het horloge heel goed. Het merkt al na 5 seconden stilstaan op dat ik ook daadwerkelijk stilsta en pauze heb. Via mijn oortjes hoor ik dan ook "Workout paused". Verder werden afstanden en hartslagen goed gemeten door de GPS en hartslagmeter.
Die dag viel de accuduur "tegen", ik moest hem aan de avond aan de lader hangen. Maar, ik ben er de hele dag mee in de weer geweest, heb de locatie aangehad en updates uitgevoerd. Op een normale dag in een werk/schoolweek zal het verbruik veel lager liggen. En jawel, vermoedens blijken te kloppen als ik na twee dagen op werk het horloge bij thuiskomst pas aan de lader hoef te leggen.
Nu het nadeel... Ik ben nog onder de 22 wat ik netjes heb aangegeven in de Samsung Health Monitor app en nu kan ik de bloeddruk niet meten en geen hartritmefilmpjes maken. Dat is toch een interessante toevoeging aan het horloge, jammer dat ik er nog drie jaar op zal moeten wachten...

Verder werkt het typen van berichten heel intuïtief, het "schrijven" werkt naar mijn mening het beste. Ik heb de microfoon nog niet gebruikt, daar kan ik als enige niks over zeggen.
Ik vind het horloge sierlijk, functioneel en een echte goede toevoeging aan mijn dagelijkse gang van zaken ik denk dat ik de komende jaren veel plezier van ga hebben.
Aanrader!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch4 (44mm) Zwart?

Vraag & Aanbod

Kan je ook als watchface in realtime, dus zonder eerst ergens op te drukken, bijvoorbeeld je hartslag, aantal stappen, hoogte, zuurstofniveau, etc zien? Ook zonder dat je een specifieke activiteit doet?

[Reactie gewijzigd door Tweddy op 27 september 2021 19:27]

Ja dat is zeker mogelijk, er is een watchface die je kan aanpassen die dat laat zien, ik zal zo een foto toevoegen met die watchface!

Update:
Foto toegevoegd, ik weet alleen even niet waarom de blood oxygen niet gewoon wordt getoond, want die is wel altijd aan het meten. Toen ik op het vlakje rechtsboven klikte ging ik wel gelijk naar de meting toe en kreeg ik netjes te zien dat mijn blood oxygen op 98% zat.

[Reactie gewijzigd door UltraWalnut op 27 september 2021 21:56]

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.