OPPO Watch 46 mm Zwart (Zwart)

€ 299,-
Specificaties Android, iOS compatibel en 68g - Bekijk alle specificaties

OPPO Watch 46 mm Zwart (Zwart) Review

ronnyvl1967 3 september 2021, 391 views Product gekocht

OPPO Watch 46 mm Zwart (Zwart)

De oppowatch 46 kun je met recht en rede een geweldige wear os smartwatch noemen. Vraag me niet hoe ze het hebben gedaan maar met alle functies ingeschakeld houdt de batterij het met gemak meer dan 2 dagen vol en is hij dankzij de super vooc ultra snel opgeladen.

Pluspunten

• Geweldig mooie afwerking
  • Super goed draagcomfort
  • Ontzettende scherp en duidelijk leesbaar scherm
  • Soepel en snel werkend toestel
  • Goede werking met Android wear en fit
  • Stabiele verbinding met de smartphone
  • Goede weergave meldingen inclusief smileys en gif's
  • Perfecte bediening door handgebaren

Minpunten

• Beperkt aanbod van rechthoekige wijzerplaten

Na een tijdje aarzelen heb ik afgaande op mijn ongelooflijke tevredenheid van mijn OPPO FIND X3 neo met de enco x oortjes het geluk gehad een zo goed als nieuwe tweedehands OPPO watch 46 via vinted aan te schaffen.

Onmiddellijk bij het uitpakken viel de uitstekende kwaliteit, afwerking en materiaalkeuze op en was het koppelen super eenvoudig.

Onmiddellijk viel wel op dat de watch onwaarschijnlijk snel oplaad net als mijn FIND X3 neo en dat is natuurlijk fijn als je snel nog wil opladen om een dag door te komen.

Ondertussen haal ik met gemak twee volle dagen op één batterijlading in continue hartslagmeting en melding apps plus tracking activiteiten.
Naar mijn verwachting denk ik dat dit uiteindelijk met optimalisatie updates tot ongeveer 3 dagen zal komen.

Het connecteren met de watch is super eenvoudig en het is me opgevallen dat verbinding via bluetooth en de wifi nog geen enkele keer is uitgevallen..

De oppowatch 46 heeft een heel mooie schermweergave met afgeronde zijkanten wat de bediening van het scherm uiterst aangenaam maakt.

Dankzij wear os heb je een enorme keuze aan apps maar ik begrijp niet helemaal waarom Oppo persé zowel Google fit als hun eigen gezondheidsapp heeft geïnstalleerd zonder dat je de niet gebruikte kan verwijderen.

De gezondheidstracking is heel accuraat en geeft een héél goed inzicht in je bewegings en slaappatroon.
Zelfs de continu hartfilm is een misschien niet noodzakelijke maar wel een interessante mogelijlheid.

Ook over de weergave van meldingen ben ik aangenaam verrast en de meldingen komen volgens je voorkeur zonder vertraging binnen.

Inmiddels heb ik dan ook al een update ontvangen en volgens dat ik via OPPO vernomen heb zal de watch nog tot tenminste 2023 updatesupport blijven krijgen.

Over heel de lijn ben ik super tevreden over de OPPO watch maar als kleine kanttekening moet ik wel melden dat er in de store heel weinig rechthoekige watchfaces beschikbaar zijn.

Oppo heeft met de OPPO watch 46 alleszins haar start op de smartwatch markt niet gemist en het is zeker de moeite waard om hen het nodige krediet te geven .

Heb jij ook een OPPO Watch 46 mm Zwart (Zwart)?