1 review

PanzerGlass P7265 (Galaxy S21 Ultra)

€ 29,95
Specificaties Screenprotector (Samsung-compatible) - Bekijk alle specificaties

PanzerGlass P7265 (Galaxy S21 Ultra) Review

Floppus 3 september 2021, laatste update op 11 september 2021, 157 views Product gekocht

PanzerGlass P7265 (Galaxy S21 Ultra)

Het *lijkt* of aan alles gedacht is en je iets van goede kwaliteit koopt. Maar blijkt gewoon een ondeugdelijk product en binnen 30 minuten ligt je aankoop in de prulenbak. Sensor werkt niet meer, proberen te verwijderen om opnieuw te proberen betekent een gebroken product.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Spullen bijgeleverd

Minpunten

• Ondeugdelijk concept
  • Kan nooit werken
  • Binnen 30 minuten je geld in de prullenbak

Ik wilde de originele screenprotector vervangen en dit leek een goede keus. In eerste instantie met de instructies het scherm grondig schoon en droog gemaakt met de meegeleverde materialen. Plaatsen ging ook makkelijk, geen last van luchtbellen.

Het *lijkt* dus of aan alles gedacht is en je iets van goede kwaliteit koopt.

Dan druk je op de vingerafdruksensor, die groot geadverteert staat als werkend met deze protector, en dan wordt het niet herkend. Je ziet de ronde opening steeds duidelijker in de protector zitten na een paar keer proberen.

Nou ja, wellicht even opnieuw de afdrukken scannen- kan anders doorkomen door de extra laag. Maar dan blijkt dat de calibratietool zelf al aangeeft dat het lijkt of de sensor niet schoon is. Pogingen de boel aan te duwen helpen niet.

Uiteindelijk probeer je dan de protector maar weer los te halen om opnieuw te plaatsen en dan breekt de protector. Ofwel, het eindresultaat is dat alles goed lijkt, maar je in goede wil van proberen (ondanks 100% volgen van instructies) je garantie vergooit.

Bekijken van de situatie na verwijderen, is het verschil van dikte boven de sensor en de lijmlaag een recept wat niet kan werken. Reviews elders laten structureel hetzelfde beeld zien. Gewoon een ondeugdelijk product en binnen 30 minuten ligt je aankoop in de prullenbak.

Dan kijk je op hun site, en dan staat daar dat het niet compatible is. Op de verpakking staat dat het wel compatible is.
Ik heb hun support gevraagd te bevestigen dat ze het veranderd hebben omdat het niet werkt, maar die verwijzen naar de verkoper. Geef je aan dat je hun bevestiging graag wil om discussie met de verkoper te voorkomen, sluiten ze de ticket zonder verdere communicatie.

Ik denk dat daarmee duidelijk is wat je als klant kan verwachten van hun producten en service.

Heb jij ook een PanzerGlass P7265 (Galaxy S21 Ultra)?

Staat bij dat het alleen werkt met face recognistion.
Volgende keer beter lezen?
Zie de foto van het doosje wat hij heeft. Er zijn shops die hem verkopen waar niet uit op te maken is dat het niet zou werken, niet op foto's en niet uit de tekst.
Lijkt me een shop die een oude SKU heeft verkocht.

[Reactie gewijzigd door Xfade op 4 september 2021 03:00]

Ik zou inderdaad volgende keer beter lezen voor je reageert 😄
Wees blij. Bij mij zat hij er 48 uur op en toen begon hij los te laten...
Sindsdien heb ik dus geen screensaver meer, ook niet de originele van Samsung op de S10+, maar ik heb nog geen krasje op mijn scherm, ook niet na meer dan 2 jaar. ;)

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.