Inno3D GeForce RTX 3080 Ti iChill X3

€ 999,-
Specificaties Max. 1,71GHz • GDDR6X • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Inno3D GeForce RTX 3080 Ti iChill X3 Review

tweak_johan 3 september 2021, 462 views Product gekocht

Inno3D GeForce RTX 3080 Ti iChill X3

na diverse videokaarten te hebben gebruikt heb ik besloten voor iets anders dan een voor mij gerenommeerd merk te kiezen. de bouw kwaliteit van deze videokaart en de koeler zien er prima en robuust uit.

Pluspunten

• goede bouw
  • tempratuur onder 95% load
  • geluid

Minpunten

• summiere handleiding voor RGB

Drivers en compatibiliteit Score: 4
de RGB aansluiting was in de installatie uitleg iets te summier hier kan de fabrikant zich nog verbeteren even als de benodigde software hiervoor op een pagina van de website plaatsen is geen overbodige luxe.
voor de rest verliep de installatie van hardware en software prima.

bij grafisch veeleisende spelen houdt de videokaart grafische kaart zich prima voor wat betreft tempratuur en bijbehorend geluid.

Omdat er veel gelijk is aan de grafische kaarten van verschillende fabrikanten heb ik ik MSI Afterburner met kombustor gebruikt om deze kaart te klokken en te testen

even wat geek nummertjes bij intensive processen blijft de videokaart op maximaal 78c met een fan speed van 60% die prima dragelijk is qua geluid bij een klok van 1965~1985 MHz

Heb jij ook een Inno3D GeForce RTX 3080 Ti iChill X3?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.