Trust GXT 970 Morfix

€ 34,95
Specificaties Bedrade muis en 10.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 970 Morfix Review

Kiyiyaaat 3 september 2021, 274 views Product gekocht

Trust GXT 970 Morfix

Ik heb jaren een Trust gaming muisje gehad en zeer tevreden: dus tijd voor een nieuwe. Muis valt heerlijk in de hand, kleuren zijn makkelijk in te stellen, verschillende panels voor de zijknopjes en ook die werken soepel. Meer info? Lees even de uitgebreide review.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Niet scherp/hard
  • RGB prima aan te passen naar wens
  • Zijknopjes aan te passen
  • Zie uitgebreide review

Minpunten

• Geen

Ik heb jaren een Trust gaming muisje gehad en zeer tevreden: dus tijd voor een nieuwe. En niet door Trust zijn fout, dat het beestje na een jaar of 10 dood ging; iemand (ik noem geen namen) had er chocomel over geknoeid.

Met een budget van maximaal een eurootje of 100 ging ik naar de Pricewatch. Ik was gewend met zij-knopjes te werken (12 stuks nog wel) en met mijn goede ervaring met Trust kwam ik al snel uit bij de GTX 970. Geen moment getwijfeld, heb hem nu 4 maanden en hij bevalt echt uitstekend.

Muis valt heerlijk in de hand. Bij de goedkopere muisjes merk je nog wel eens dat de afwerking wat minder is, dat het allemaal wat hard en scherp aanvoelt, dat is hier niet het geval. Ik heb vrij grote handen en ook dat is prima te doen, voelt wel wat 'licht' aan, had wel iets zwaarder gemogen maar dat is persoonlijk.

Dan de kleuren. Ik had de 'eis' dat de lampjes aan te passen zijn, aangezien mijn ''kermis-bak'' zoals manlief het noemt 2 kleuren heeft en pulseert. Dat ging, tot mijn grote verbazing, zonder problemen. Software erop en instellen, kinderspel. Simpel en no nonsense. Ik heb zelfs de zijtoetsen nog even aangepast naar 'mijn' nummers (dus de 1 is nu een 3, zoals ik al gewend was). Screenshotje bijgevoegd. Zijtoetsjes voelde een beetje 'lossig' aan, had ik wel even mijn twijfels over. Maar ik kan je verzekeren, hij is zeer degelijk.

Al met al: Trust, love it. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Heb jij ook een Trust GXT 970 Morfix?

Heb je mischien een aantal foto's van de macro manager?

dit is iets wat niemand laat zien in elke review