Tweakers zegt: 8,5

Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002BMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002BMH) Review

marcel_tweakers 29 augustus 2021, 476 views Product gekocht

Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002BMH)

Dit is een laptop met prima specificaties voor een goede prijs. Er is echter een (op lenovo forums bekende https://forums.lenovo.com/t5/General-Discussion/Broken-Hinge-on-IdeaPad-5-15IIL05-Laptop-Type-81YK/m-p/5063546?page=3#5406975) zwakke plek in de scharnieren. Omdat deze nog niet in de tweakers reviews terugkomt deze korte aanvulling. Ik heb de laptop niet laten vallen oid, maar toch deze schade.

Pluspunten

• cpu
  • toetsenbord(verlichting)
  • helderheid beeldscherm
  • m2 en sata hdd

Minpunten

• zwakke scharnier
  • vervelend klinkende ventilator

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002BMH)?

Ik had precies dezelfde schade aan 2 achtereenvolgende Lenovo's. Goede laptops, maar durf ik nog?
Aha, ik ben dus niet de enige met deze ervaring. Helaas heeft Lenovo mij verteld dat dit niet onder de garantie valt: Fabricagefout valt niet onder Lenovo's garantie?

Voor een bekend defect vind ik dat een kwalijke zaak. Heeft iemand anders dit wel onder garantie gerepareerd weten te krijgen?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.