Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart

€ 1.029,-
Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart Review

Frank47 28 augustus 2021, laatste update op 28 augustus 2021, 1.391 views Product gekocht

Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart

Mijn eerste smart TV van Samsung bevalt uitstekend!!

Pluspunten

• Beeld +++
  • Mooie vormgeving
  • Geluid +++

Minpunten

• snoerlengte naar One connectBox te beperkt

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Heb deze tv nu 2 maanden in bezit. Eerste smart-tv hetgeen even wat gewenning vraagt. Ik ben er zeer tevreden mee.
Ervaren audiofielen weten dat naarmate de kwaliteit van je audioset beter wordt je meer verschil hoort in opnamekwaliteit: van zeer slecht tot uitmuntend, maar ook de smaak van de geluidstechnicus en zijn studioapparatuur het geluid bepalen. Voor het eerst ervoer ik dit ook bij deze tv: opnames van b.v. sportvelden, studio's etc verschillen dusdanig dat je door de kwaliteit van de tv de beeldinstellingen af en toe moet aanpassen om het optimale beeld te krijgen.
Kleurrijk beeld, echte kleuren, diep zwart, beeld prima door hoog contrast, helderheid en dynamiek. Doet het prima in lichte kamer. Ook de geluidskwaliteit is voor zo'n platte tv opvallend goed.

Het enige minpunt is dat een TV die gepromoot wordt als TV voor aan de wand uitgerust is met een zeer kort snoer naar de OneConnectbox. Geeft je als gebruiker te weinig flexibiliteit in de opstelling.

Heb jij ook een Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart?

Bedankt voor je review. Wij overwegen de aanschaf van deze TV en de ConnectBox is voor ons ook het belangrijkste punt. Kun je misschien aangeven hoe lang die kabel is?

Groet,
Fiddle
Beste Fiddie

Door de opstelling kan ik de kabel niet meer losmaken en nameten maar het is zo'n 2,5 meter. Bij ons gaat het net. Blijkbaar was de kabel naar de vroegere/oudere smartbox 5 m.
Trouwens een ander ding is: zowel tot mijn verbazing als die van de leverancier: er zat geen wandmontagebeugel in de verpakking, wel een voet om hem neer te zetten. Verbazing omdat het hele systeem met de One-connectbox erop gericht is dat ding op te hangen. Gelukkig heeft mijn leverancier hem besteld en verder gratis geplaatst.

Maar nogmaals: de kwaliteit van beeld en geluid is erg goed. B.v. als je naar voetbalwedstrijd zit te kijken zie je de structuur van het grasveld.
Is de tv ook zo sloom in het OS (operating systeem).. de onze is heel traag in reactie..
Dag Belmonde

Nee, nooit opgemerkt. We kijken meestal via de settopbox naar TV, dan gaat aanzetten snel. Soms ook kijken via Netflix of andere contentprovider: loopt ook gewoon vlot.

Frank