Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart Review

Ikke_Niels 13 juni 2006, 730 views

Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart

Pluspunten

• Ultiem game-monitor
  • Voet gemakkelijk te demonteren voor transport

Minpunten

• Bar slechte/fletse kleuren

Dit is naar mijn mening geen allround beeldscherm wat ik in andere surveys lees maar een pure game monitor.

Ikzelf was dus opzoek naar een game-monitor en dat is dit beeldscherm echt, geen ghosting gamma is zeer fatsoenlijk ook de demontabele voet maakt hem geschit voro lanpartys.
Maar de kleuren zijn bar en bar slecht, als ik in hotmail zit en ik heb het beeldscherm op het zogenaamde game profiel staan (er zijn een aantal profielen internet, movie, game en nog een aantal). Dan is het niet te zien welke nieuwe en oude mailtjes zijn, zo flets zijn de kleuren. Als je hem op "internet" zet is het beter te zien maar nog steeds niet fatsoenlijk in mijn ogen.

Ik ben geen held met het instellen van kleurenprofielen etc maar vanuit stock zou het ook redelijk moeten zijn... toch?

Of in het kort: game monitor nodig? Kopen
Allround / andere doeleinden? Zoek een ander exemplaar.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 930BF Zilver, Zwart?

Lijkt me ook. Zelf heb ik een andere monitor, maar het principe blijft het zelfde. Graag vanuit de fabriek goede instellingen. Als dat niet zo is, maar je kunt ze wel aanpassen dan is er toch niets aan de hand :?

De rest van de review is een beetje magertjes. Je vertelt niets over stabiliteit van de voet, hoogte verstelbaarheid en andere opties van de monitor.
Ik zie dat je beoordeling een beetje aangepast hebt, maar de verschillende onderdelen van de beoordeling noem je niet of nauwelijks. Tevens mis is gegevens met welke hardeware je de monitor getest hebt, of je een DVI/Analoge aansluiting gebruikt hebt, welke spellen je getest hebt met welke in stellingen. Eventueel welke andere applicaties.

De review zou zeker uitgebreider kunnen wat mij betreft. Op deze manier heb je er niet veel aan.
Sluit ik me bij aan...

Ik heb niet zo lang geleden een pc samengesteld voor een maat van me, daar hoorde ook deze monitor bij. Ik ben er zeer over te spreken & die maat van mij ook :)
Ik zou toch graag even een kanttekening willen plaatsen bij jouw survey. Het is in mijn ogen namelijk helemaal niet zo dat de kleuren flets/slecht zijn. Wel is het zo dat de kleuren stock slecht ingesteld zijn en dan kan je inderdaad in hotmail niet zien welke mails nieuw zijn. Maar als je de kleuren goed instelt (koste mij toch een goede 10 minuten) dan geeft het beeldscherm mooi beeld.

Zelf heb ik de brightness en het contrast op 60 staan, hierbij kan je goed zien of je nieuwe mails hebt of niet.