Rolfstone Riva (Zwart)

€ 59,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Rolfstone Riva (Zwart) Review

KoningTuur 25 augustus 2021, 204 views Product gekocht

Rolfstone Riva (Zwart)

Prima eerste oordoppen. Ik heb al een Sony WH-CH700N (met NC) en dat neemt soms toch wat lastiger mee. Zitten comfortabel en geluid is goed. Touch-bediening ook lekker makkelijk. Kostenloze nazending van eartips (zie uitgebreide review)

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Design
  • Geluid
  • Prijs (EUR 49,-)

Minpunten

• Minder geschikt om mee te bellen, maar het kan wel.

Prima eerste oordoppen. Ik heb al een Sony WH-CH700N (met NC) en dat neemt soms toch wat lastiger mee. Bellen met de Riva is een matig succes, maar dat ligt niet aan het merk, maar eerder aan de constructie met de mic in de oortjes. Dat gaat met de Sony beter. Zitten comfortabel en geluid is goed. Touch-bediening ook lekker makkelijk. Nog een extra compliment voor Rolfstone: ik ben op vakantie mijn eartips kwijtgeraakt. Mailtje gestuurd en wat denk je? Eén dag later al per post een nieuwe set ontvangen en geheel kostenloos. Ik zeg zo hoort service te zijn!

Heb jij ook een Rolfstone Riva (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.