Dell D6000 Universeel Dockingstation

€ 220,22

Dell D6000 Universeel Dockingstation Review

FotoArnold 25 augustus 2021, 563 views Product gekocht

Dell D6000 Universeel Dockingstation

Ideale dock voor thuiswerken met 2 schermen en een laptop met opladen via USB-C

Pluspunten

• Opladen via USB kabel van dock
  • 4K resolutie voor beide schermen
  • Genoeg USB aansluitingen (zijn altijd uit te breiden met een hub)
  • DisplayLink

Minpunten

• Geen 120Hz

De D6000 nu een jaar in gebruik en bevalt erg goed.
Ik gebruik de dock in met twee 27 inch Iiyama G-Master Silver Crow en een Logitech MK540 Advanced muis/toetsenbord combi.
Laptop aansluiten kan via USB-A of USB-C. Laptop opladen via USB-C (65 W) werkt prima (HP ZBook Firefly)
De 2 USB-A aan de achterkant zijn ideaal om USB's hub van de schermen aan te sluiten waardoor je daar 4x USB-A beschikbaar krijgt.
Een 2,5" portable HDD kun je prima aan de voorkant aansluiten op de USB-C aansluiting. Zo blijft er nog 1 USB-A aan de voorkant over.
Er zit een wat grote voeding bij, maar die werk je een keer weg onder het bureau en merk je daarna niks meer van.
De max van 60Hz is voor mij geen probleem, maar voor een gamer kan dat een issue zijn.

De prijs is helaas wel erg gestegen het laatste half jaar. Meer dan een verdubbeling van wat ik er voor betaald heb. Mijn prijsbeoordeling is dan ook nog op basis van september 2020

Heb jij ook een Dell D6000 Universeel Dockingstation?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.