Creality Ender 3 V2

€ 199,50

Creality Ender 3 V2 Review

Helium-3 24 augustus 2021, 214 views Product gekocht

Creality Ender 3 V2

Pluspunten

• Geen warping
  • Geen threading
  • Zeer goed betaalbaar
  • Eenvoudige montage

Minpunten

• Idle fan geluid

Printkwaliteit Score: 5
Een erg fijne printer die betrouwbaar PLA resultaat levert! De printer maakt enorm nette prints zonder spaghetti, draadjes, warping en dergelijke. De fans zijn wel luid, ook als de printer idle staat. Tevens moet ik als ik een paar dagen niet geprint heb met alcohol het bed schonen van stof. Als ik nog één feature mag wensen is het een automatisch bed-level systeem. Hoewel dat aftermarket beschikbaar is, heb ikzelf nog niet de moeite willen nemen om BL-touch erop te zetten.

Heb jij ook een Creality Ender 3 V2?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.