Samsung 970 Evo Plus 500GB

€ 69,90
Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Samsung 970 Evo Plus 500GB Review

Helium-3 24 augustus 2021, 78 views Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Pluspunten

• Zeer snelle SSD
  • Betrouwbaar
  • Veel ondersteuning

Minpunten

• Prijsverschil 256-512-1024 GB versies

Snelste opslag die ik ooit heb ervaren - ik wil eigenlijk niet meer terug van de Samsung EVO serie. Hoewel er inmiddels snellere SSDs beschikbaar zijn, is de Samsung EVO serie nog altijd eentje waarbij je ongelofelijk veel snelheid krijgt voor je geld. De eerste stap bij een pc die nog boot vanaf een HDD is het plaatsen van deze SSD, waardoor de gehele game- en werk-ervaring prettiger wordt.

Heb jij ook een Samsung 970 Evo Plus 500GB?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.