Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)

€ 399,91
Specificaties 1151 socket • Octa (8) core @ 3,6GHz-4,9GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT) Review

Helium-3 24 augustus 2021, 60 views Product gekocht

Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)

Krachtige processor, geeft wat je gewend bent van Intel. Hij kan veel, maar blinkt zeker niet uit voor zijn prijs. Compatibiliteit is top, en hij heeft goede thermal prestaties i.c.m. waterkoeler. Silicon lottery uitkomst was een stabiele 5.0 Ghz voor alle cores tegelijk, maar toch run ik hem op "standaard"

Pluspunten

• Overklokbaar (all-core 5 Ghz)
  • Compatibiliteit

Minpunten

• Geen uitblinker voor zijn prijs

Krachtige processor, geeft wat je gewend bent van Intel. Hij kan veel, maar blinkt zeker niet uit voor zijn prijs. Compatibiliteit is wel top, en hij heeft goede thermal prestaties. Mijn silicon lottery uitkomst was een stabiele 5.0 Ghz voor alle cores tegelijk, maar toch run ik hem op "standaard" in verband met energieverbruik en daarmee kosten en het milieu. Hij is snel genoeg voor mijn workloads.

De volgende keer ga ik waarschijnlijk toch weer voor een AMD processor. Hoewel deze processor mij niet teleurgesteld heeft, was hij geen uitblinker voor zijn prijs. Dat gebeurt vaker met Intel processoren, en daarom heeft deze processor mij niet overtuigt dat blauw een betere aankoop is dan rood.

Heb jij ook een Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)?

Vraag & Aanbod