JBL Tune 660NC (Zwart)

€ 69,-
Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

JBL Tune 660NC (Zwart) Review

Loveit 24 augustus 2021, 486 views Product gekocht

JBL Tune 660NC (Zwart)

Sensationeel geluid. 1 van de beste, zo niet de beste, headset in z'n prijsklasse. Geweldig midden met prachtige definitie in vocals en de prominent aanwezige drums. Heerlijke punch in de drums.Laag en hoog zijn ook gewoon goed.

Pluspunten

• Sensationele geluidskwaliteit
  • ANC werkt naar behoren
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Hoofd buigen lanceert koptelefoon.

Het geluid van de JBL Tune 660NC is sensationeel goed te noemen voor een koptelefoon uit deze prijsklasse.

De default equalizer instelling kan niet overtroffen worden wat mij betreft. Over het hele geluidsspectrum is erveel definitie. Het midden is warm en gedetaillleerd. Deze koptelefoon heeft boven gemiddeld mooie weergave van de vocals. In iedere muzieksoort is er sprake van sensationeel goed klinkende drums. Het laag is zeer goed zonder daar dreunende galmeffecten voor nodig te hebben. Spot on! Het hoog is zeker ook niet onder vertegenwoordigd. Ook daar prachtige definitie en de hoge tonen zijn nadrukkelijk en afzonderlijk aanwezig. Dit kan bij hoog volume weleens zorgen voor schelle geluiden maar niets storends.

De ANC werkt naar behoren en zorgt ervoor dat je ongestoord van het prachtige geluid kunt genieten.

De lange batterijduur geeft rust. Indien er een melding van lage batterij is geweest luister je gewoon door en laad je hem s'avonds 2 uurtjes op om weer ongeveer 40 uur batterij tegoed te hebben.

Persoonlijk vind ik het strakke on ear design er veel beter uitzien dan de meeste over ear koptelefoons

Alles top tot dusver!!

MAAR...

Deze koptelefoon heeft voor mij het probleem dat hij zijn positie op mijn hoofd niet kan vasthouden als ik mn hoofd naar voren beweeg. Ik heb hem een maand en heb m toch al een keer of 10 moeten opvangen omdat ie mijn hoofd had verlaten en onderweg was naar zijn ondergang. Dat is niet goed voor mijn hart en ik begrijp niet zo goed dat JBL met al zijn ervaring geen beter ontwerp kan afleveren.

Hij kan dus tot mijn grote spijt niet mee naar de gym..daar sta ik nog steeds met mijn lichtblauwe JBL tune 450bt die wat beter op mijn hoofd blijft zitten maar toch ook geregeld contact maakt met de grond tijdens het sporten. Hij rammelt aan 1 kant en ik schaam me voor zijn kleur...ach ja kleinigheidjes hou je toch ;)

Het is een kleinigheidje want zo'n beetje alle tijd die ik niet in de gym doorbreng heb ik de JBL Tune 660NC wel op mn hoofd. Mijn muziekvoorkeur is overigens zeer divers: veel beuken piepen en knarsen. Trance techno, Industriële hardcore en (melodieuze) technische death metal, Industriële metal, Hardcore/punk, alternatieve rock. Ik smelt echter ook helemaal weg bij het serene engelengeluid van een artiest als Lorde of de meeslepende muziek van Blof. Deze headset slaat zich moeiteloos door al die stijlen heen zonder ook maar een seconde teleur te stellen..

JBL Tune 660NC? Beste keus in zn prijsklasse!!!

Heb jij ook een JBL Tune 660NC (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.