JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart)

€ 129,-
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart) Review

attaabdul 21 augustus 2021, laatste update op 25 augustus 2021, 148 views Product gekocht

JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart)

Goede draadloze oordopjes voor een schappelijke prijs. Lange accuduur, goede pasvorm en geluidskwaliteit. Ze zijn wel een beetje groot en kunnen daardoor in het begin pijn doen aan je oren maar hier is aan te wennen. Al met al tevreden over de oordopjes (8/10)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit (bas & lage tonen)
  • Accuduur
  • Pasvorm
  • Bediening via oordopjes
  • IPX7 waterdicht (niet uitgeprobeerd)

Minpunten

• GROOT
  • Kan pijn doen aan je oren
  • Hoge tonen ondervertegenwoordigd
  • Moet perfect zitten voor beste geluidsweergave

Ik had hiervoor Bose Soundsport oordopjes. Deze kon helaas weg omdat er ergens een breuk in de kabel zat en daardoor niet meer werkte. Ik zocht oordopjes met vergelijkbare pasvorm en liever zonder kabels. Na lang zoeken ben ik op de JBL Reflect Flow uitgekomen.

Qua pasvorm zitten deze goed vast in je oor. Ook de kwaliteit van het geluid ben ik meer dan tevreden over. Goede bas en lage tonen. De hoge tonen zijn wat ondervertegenwoordigd. Over de accuduur hoef je je geen zorgen te maken, de oordopjes gaan lang mee. Verder, als ze eenmaal goed zitten, kun je doen wat je wilt, ze vallen er toch niet uit.

Er zijn echter wel een paar minpunten. Zo zijn de oordopjes wel ERG groot. Ze steken best wel ver uit je oren. Het lijken wel antennes om contact te zoeken met aliens. Daarnaast (omdat ze zo groot zijn) kunnen je oren pijn doen in het begin. Dit was bij mij na 4-5 dagen wel voorbij. Verder moeten de oordopjes bijna perfect zitten wil je echt genieten van de kwaliteit.

Heb jij ook een JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.