Philips 43PUS8535/12 Zilver

€ 394,-
Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 43PUS8535/12 Zilver Review

hjalmar8899 20 augustus 2021, 145 views Product gekocht

Philips 43PUS8535/12 Zilver

prima tv ook voor gamen, software en eerste setup van de tv iets minder (mocht U doel gamen zijn).

Pluspunten

• erg mooi beeld (veel te customizen)
  • erg goeie kleuren voor een hd10+ tv
  • veel zelf in te stellen
  • makkelijk in elkaar te zetten
  • kan redelijk ver draaien

Minpunten

• setup en eerste gebruik
  • nog geen nut gevonden voor het toetsenbord op de achterkant van de afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 5
nou heb ik niet echt een mening over hoe de tv eruit ziet, een flatscreen is in mijn ogen een flatscreen zolang hij niet uitermate lelijk is wat deze tv niet is. er valt vrij weinig slechts over deze tv te zeggen opvallende dingen zijn er wel: bij hoge framerate films als de tv niet op game modus staat ervaar je heel soms ghosting (tot nu toe heb ik dit 1 keer gezien in star wars the force awakens in een scene met x-wings) maar dit is eigenlijk geen gezeur waard. Voor hoeveel deze tv kost is dit naar mijn mening voor een tv absoluut de beste keuze. Verder heb ik nog geen defecten gehad echter heb ik nog niet gevonden waar het toetstenbord op de achterkant van de afstandsbediening voor is, de afstandsbediening is desondanks erg mooi gemaakt. Goeie kleuren en performance waren nogal storend te krijgen toen hij eenmaal werkende was maar als je een beetje bekend bent met technische termen (betreffende tv's) is dit slechts een kleine hindering. Zelf gebruik ik deze tv als monitor voor mijn computer en functioneerd hiervoor prima, ik heb het niet getest zonder maar ik raad wel een goede HDMI kabel aan deze tv support HDMI 2.0b wat ik gebruik en ook aanraad te gebruiken. voor context de tv is nu 2 maand in gebruik.

Heb jij ook een Philips 43PUS8535/12 Zilver?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.